Evadare (d)in Bucuresti

si mai trecu un week-end :) azi e luni si mi-a fost somn toata ziua.

vineri am fost la sala cu Nico si am prins stepper. am facut iar o febra cumplita – mai ales la gambe. trebuia sa mergem si azi, dar m-a anuntat Nico ca amanam. deci… parc scrie pe mine azi.

sambata am stat acasa si am mesterit. mi-am facut o rochie din Burda si sunt mai mult decat multumita.

duminica am calcat, m-am plimbat si am gatit. inspirata subliminal de Idaho (e in Reader, evident) si de un anunt de la RRC – cum ca ar gazdui o expozitie cu tema Descovering ASEAN by fabric and handicraft, am aterizat cu gratie la Muzeul Satului. usor curioasa, pana la urma am ajuns la concluzia ca mi-a placut la nebunie – incepand cu senzatia ierbii taite sub talpile goale, pana la mirosul de lemn vechi care se simte in unele case.

Sursa

clar, voi reveni sa o revad. biletul a fost 6 RON si a fost valabil atat pentru expozitia cu pricina, cat si pentru restul Muzeului.

ieri, duminica am gatit pentru prima data in viata mea, humus. daca saptamana trecuta am descoperit cat de satioasa poate fi o portie de guacamole, astazi pot spune acelasi lucru despre humus! merci Monsieur Monti :) imi place ca ma simt provocata sa ies din rutina, gatind chestii de caror existenta nu prea imi pasa inainte sa trec pe Monti

apoi am facut putina dulceata conforma, din 500 de g de afine de padure, fructoza si gelatina. am avut pofta si de o salata adevarata, pentru care am facut piata la Moghioros si am mancat duminica dimineata o omleta cu salata de rosii si castraveti.

The moment of the day: acest blog! e demential!!!

lasand in urma gastronomia si trecant la sport – am fost in parc si sambata seara si duminica, astfel, saptamana trecuta am facut sport de 5 ori – 3 seri de aerobic si 2 seri alergate in parc. saptamana asta sper sa fie tot asa, cu macar 4 seri. ma gandesc sa fac loc si fitness-ului in programul meu, dar asta se va contura mai bine dupa concediu.

atat pe azi! :)

pe curand!

Lasă un răspuns

