I just wanna go home, now!

o zi de rahat! T a reusit sa ma enervezi atat de tare ieri, incat si azi am draci…

la birou, nimic interesant, am stat juma’ de zi si am citit ba din blogul lui Margarit (l-am luat la puricat, de la inceput), ba din Men’s Health – mai ales sectiunile Fitness si Nutritie.

ma vad cu Nico in jur de 18.00 sa merg la sala. am fost saptamana asta, luni si marti si azi inca mai am putina febra :D

mi-am luat bilet pentru Istanbul si tot parca nu simt o prea mare bucurie, legat de treaba asta. voi pleca pe 7 septembrie, pentru 5 zild. trebuie sa ies sa imi caut 1-2 carti pe care sa le iau la mine. voi lua doar 2 perechi de blugi si vreo 3 tricouri la mine. atat! vreau doar sa ma plimb si sa fac cateva poze.

pentru week-end am fost invitata de Diana sa merg cu ei cu cortul, dar nu am nici o tragere si voi declina invitatia… am chef doar sa ma odihnesc, sa stau singura, nu mai vreau sa vad pe nimeni! vreau sa ajung in parc sa alerg… saptamana asta nu am fost deloc si m-am destrabalat si miercuri si joi cu cate 2 beri. nu prea am fost eu cuminte…

o zi mai buna, celorlalti!

pe curand…

Lasă un răspuns

