Sala nu-i ca parcul…

am ajuns aseara la sala, asa cum ne propusesem. si pot spune ca azi am facut febra musculara la abdomen :D. chiar daca alergam in mod constant, e clar ca nu sunt solicitati in timpul alergarii toate grupele de muschi. asa ca mi-a dat satisfactie si in seara asta reptam figura:D – adica in jur de 19.00 ne intalnim in fata salii

apoi miercuri am in plan sa ma vad cu o fosta colega de facultate si joi sa ies cu fetele si cu baietii. asta daca reusesc sa il conving si pe T sa iasa cu noi :D

sunt inca necajita in legatura cu concediul. mie mi s-a pus pata sa ma duc la Istanbul, T zice ca nu e bine sa merg singura si nu prea stiu ce voi face. numai o discutie cu el ma poate ajuta sa iau o decizie… pana atunci, tot bantui pe net. cineva venise cu propunerea de a pleca intr-o excursie organizata… dar e concediul meu si vreau sa fac ce vreau EU, in timpul MEU – si nu sa imi zica cineva ce sa fac, cum sa fac… am ajuns sa imi incerc norocul si pe CouchSurfing, poate poate primesc un raspuns interesant.

din blog in blog, am ajuns azi si aici – o extrem de placuta surpriza si sper sa ii placa si lui T macar cateva locatii, pe care apoi sa le vizitam.

o poza care mi-a placut mult, dintre cele facuta in iesirea de duminica, vreau sa pun neaparat:

so… azi am mancat toate cele 3 mese la birou si pentru prima data, am mancat la cina, cereale. am luat pentru pranz niste telemea, dar e ingrozitor de sarata. maine probabil imi voi face o salata si voi include bucati mici de telemea, ca sa fie comestibila.

trebuie sa ajung in seara asta in Cora, sa mai iau cate ceva de mancare, pentru ca bate vantul in frigider. am pofta de carne – peste, piept de pui, ca altceva mi-e team sa incerc – e riscul mai mare de contaminare cu amidon la produsele din porc.

am ramas dezamagita saptamana trecuta – am vrut sa fac dulceata Monti cu fructe de padure congelate, din Cora – dar nu am gasit. erau insa pe drumul de intoarcere de la Rasnov, dar nu am avut chef sa oprim si sa luam.

obsesia zilei a fost o reteta de gustari cu castraveti, care pare Monti. acest blog mai are si alte retete mai mult sau mai putin exotice si nu neaparat legale :D

gata pe azi! termin de rumegat cerealele si apoi la sala!

pe curand!

Lasă un răspuns

