Sleeping Monday :)

Doamne ce zi de luni… a venit exact ca o trezire brusca :)) si somn imi fu toata ziua. de ce? pentru ca ieri am fost la colindat si am adormit abia azi, cam pe la 1 am :D mi-am propus sa nu mai beau cafea, asa ca ma tin tare si ma lupt cu somnul printre cestile de ceai verde

desi se anunta un week-end banal, nu a fost deloc asa! sambata seara m-a sunat T si m-a intrebat daca nu mergem si noi duminica pe undeva… a propus Vulcanii Noroiosi, de la Buzau. apoi s-a gandit el mai bine ca plecam la Rasnov. la 9.00 am plecat din Bucuresti, era putin innorat, ca dupa ce am trecut de Ploiesti sa inceapa sa ploua bine de tot… dar pana la urma am avut noroc de cer senin (cand am ajuns in cetate) si soare (cand am ajuns la Bran). am facut si poze, iar o parte dintre ele le-am pus online aici.

micul dejun l-am mancat acasa (cereale), pranzul in Busteni (frigarui de pui cu salata si pentru ca nu m-am saturat, am mai mancat niste cascaval cu castraveti in masina). marea ispita careia nu i-am rezistat a fost (din nou) Kurtos Kalacs :D. dezamagit T, ca nu am gasit in Rasnov, nu a ezitat sa mergem pana in Bran, unde am stat la coada si am luat 2 bucati :D (ironic, acum e un reportaj la Radio Romania Cultural despre Cetatea Rasnov)

cu constiinta incarcata si pentru ca am ajuns in jur de 21.00 acasa, am plecat in parc si am facut 8 ture de lac, la Moghioros. bilantul e 42 de ture (21 km) in 5 seri – luni, marti, vineri, sambata, duminica si o stabilizare la 89 de kg :D as fi vrut eu sa fie 88, dar e mai greut, se pare. dar nu renunt!

ajunsa la birou azi dimineata am verificat blogurile preferate pe Google Reader si doua articole mi-au atras atentia: daca e bine sa mananci dupa ce faci sport si ce anume sa mananci dupa antrenament

dupa munca, ma voi intalni cu Nico sa mergem la sala. m-a terminat de dimineata rucsacul, la cat era de greu – pe langa echipamentul pentru sala, mai era si masa de pranz, de azi si cina. am planificat sa fim la antrenamentul de la 19.00 si intentionez sa mananc pe la 17.30 si eventual sa iau o gustare mica, acasa. cantarul imi va spune negresit daca e buna strategia asta.

pe curand!

Lasă un răspuns

