First coffe this week :)

Doamne ce somn imi e… :)

marti m-a sunat Carmen si mi-a propus sa dorm la ea azi-noapte. am fost la ea la munca sa o iau si apoi, blocate in trafic am dezbatut tot felul de chestii. ajunse la ea, a urmat o scurta plimbare sa rezolvam o chestiune, am facut apoi o salata de ton (legala, desigur: ton in apa, salata verde, rosii, cascaval, sare, piper, zeama de lamaie) si apoi nani… nu stiu pe la cat am adormit ieri, dar acum clar mi-e somn… asa ca mi-am facut o cafea (decof, of course…)

e trecut de 14.00 si a zburat ziua de azi – a trebuit sa alerg la banca, apoi la contabile, apoi inapoi la birou… pana la ora la care pot sa imi continui lectura ep metrou; de luni am inceput Eseuri de indragostit si dupa primele pagini, nu speram sa o gasesc atat de agreabila. ma trezesc zambind in fata paginilor albe si o parte din nebuniile lui le-am experimentat si eu in ceea ce priveste navalnica relatie pe care o am acum :D it is not easy, to be in love with the be(a)st!

in rest… ma macina tot felul de ganduri. Carmen tot zice sa punem si noi de-o afacere… ea veni cu o idee, eu am schimbat putin, dar deocamdata doar fantezam :D

apoi, va fi ziua lui T curand si nu prea stiu ce sa ii iau. adica stiu, dar nu stiu daca se cade :)

in fine… ma simt bine ca m-am inscris la Soup Nights si o sa ii bat pe cei din jur la cap cu detalii despre eveniment :)

cam atat, pentru moment :)

pe curand!

Lasă un răspuns

