Ganduri de week-end :)

da, in sfarsit a venit si ziua de vineri :)

ma pregatesc sa ma duc acasa. si am un soooooomn :D nu prea inteleg de ce adorm tarziu si ma trezesc greu dimineata. poate de la caldura…

aseara am fost o mare nesimtita :D m-am imbatat si am mancat o groaza de chestii (nu neconforme, dar cam multe): smantana, cascaval, fistic, 2 pahare de vin… si dupa toata orgia culinara m-am dus in parc. ce-am facut eu acolo… nu prea s-a numit alergat, dar voi recupera in zilele ce vin. e ca si cum trebuie sa fac ceva pacate, ca sa ma simt stimulata sa ma cumintesc si sa fiu din nou disciplinata.

ma gandeam sa nu mai scriu ce mananc, pe zile. pastrez inca aproape carnetelul incare notez tot, dar voi scrie, in mare, ce adaug nou in meniu sau ce experimentez. am in gand niste retete noi pe care sa le incerc.

a devenit deja o rutina la mine ca micul dejun sa fie glucidic: fie cereale (fulgi integrali se grau sau secara) cu apa sau dulceata cu fructoza cu foi wasa. aleg un mic dejun glucidic sa vin in intampinarea unei pofte de dulce de peste zi. imi place si micul dejun lipidic – cel mai des e vorba de o omleta cu legume proaspete.

la pranz, cand sunt la birou, cel mai comod imi e sa iau cascaval/telemea cu legume. mai mananc uneori la cantina piept de pui la gratar cu salata de legume.

cina mea Monti e insa cea mai variata: imi place mult pestele, mai gastesc ceva rapid sau chiar numai fructe, uneori.

cand sunt pe drumi intre diverse destinatii si mi se face foame fie imi iau arahide/fistic/migdale, fie un mar sau alt fruct permis (nu banane, de exemplu.) cred ca am saptamani bune de cand mananc in fiecare zi legume proaspete si/sau fructe.

in legatura cu sportul, ma gandesc sa iau echipamentul la mine si sa merg dupa programul de la birou, direct la sala.

ce voi face in acest week-end nu prea stiu. maine ar trebui sa ma vad cu T si sa mergem sa vizitam apartamentul in care se va muta curand. apoi… sunt fan BURDA si am scos tiparul unei rochii, am facut masuratori si as vrea sa fac rochia la care fantezez de cateva saptamani bune :D

dar, ia sa plec si eu acasa… :)

toate bune tuturor si :D

pe curand!

Lasă un răspuns

