Fata cuminte… sau ce-am mai gatit conform Monti :) (I)

in week-end am gatit o ciorba de fasole conforma, care e buna si rece, intr-o zi fierbinte de vara. de asemenea am mai facut o duceata de visine cu fructoza (Monti) – visine congelate, pe care le-am maruntit cu blenderul, apoi le-am pus la fiert. am augat fructoza si la sfarsit, 2 plicuri de gelatina. a fost o buna schimbare a micului dejun obisnuit, din cereale. asadar azi dimineata am mancat dulceata de visine cu fructoza pe felii Wasa.

pentru pranz am luat la mine o tocana din varza de Bruxelles. am calit o ceapa, am adaugat bulion (fara zahar) si apoi varza si am lasat-o la foc mic, sa se amestece gusturile.

am din nou ocazia sa modific ticker-ul si observ ca au trecut cam 3 saptamani de la ultima modificare… merge destul de greu si trebuie sa ma mobilizez, ca nu-mi place ritmul asta :)

in orice caz, nu ma gandesc sa renunt la regimul lui Michel Montignac. La mine, da rezultate si sunt multumita :) cand o sa ajung la 63 de kg, o sa ii scriu un testimonial, ca multumire :)

Pe curand!

Lasă un răspuns

