I wish me a nice week-end :)

daca tot obisnuiesc sa imi fac cadouri, de ce nu (in modestia mea :) ) sa nu-mi fac si urari?

pentru ca de cateva luni activez in tabara celor care au week-end (la fostul job se lucra 24/7), am inceput sa apreciez sambatele si duminicile si vinerea planuiesc sarcinile pentru rmatoarele doua zile. btw, sper sa nu se aprobe asta

so… azi vreau sa gatesc, maine sa fac ordine in camera si sa lenevesc si duminica, doar sa continui lenevitul de sambata si sa citesc.

am terminat Povestea lui O si citesc acum Convorbiri cu Octavian Paler. Imi place mult si cred ca e un mare noroc ca cobor la Pipera, adica la capatul tronsonului. nu o data, am uitat sa cobor din metrou/tramvai/autobuz, din cauza ca m-a cuprins vraja lecturii.

ieri mi-a venit o idee aproape geniala – sa merg sa ma inscriu la biblioteca si sa imprumut de la ei carti, ca sa nu mai risc falimentul din cauza radioului. deja am un wish-list ce contine Ghidul lenesului si In cautarea sensului pierdut.

dar la ce somn m-a luat… eu ma opresc aici si ma duc acasa :)

pe curand!

Lasă un răspuns

