Tehnici de relaxare…

Cum te poti relaxa la birou? Mai intai, incepi de luni si ai 4 zile probleme cu conexiunea la internet. Turbezi pentru ca cel care trebuie sa rezolve, te tot amana si te rogi ca bunii colegi sa aiba treaba pe teren, ca nu iti stea pe cap… Apoi dai din colt in colt si te rogi sa nu apara chestii urgente, ca e jale… si intr-un final… se rezolva problema. Si aduce cu ea o asa stare de liniste… :))

Ce se poate intampla mai rau, e sa ma obinuiesc cu acel nivel de stres. Si dupa ce trece buba… sa gasesc o alta problema care sa ma readuca la nivelul initial :D

Apoi am reusit sa revin la obiceiul cu cititul. Dupa ce nu am mai avut cum sa il iau pe Pix cu mine (inca ma gandesc zilnic la dragul el – Doamne, rau mai imi pare ca a murit), am citit Jurnal 2003-2009, scris de Oana Pellea. Apoi, am reinceput si mai am doar cateva pagini din Povestea lui O. Pentru aceasta carte am simtit ca trebuie sa fiu pregatita sufleteste. O citeam in metrou si aveam impresia ca se uita toti la mine, ca toti din jur stiu ce citesc eu. Am stat mai mult in picioare in metrou, sau in margine, de teama sa nu nu-si arunce cineva ochii in paginile cartii. Si nu mai zic ce tentata sunt de fiecare volum din aceasta colectie.

in fine… sa revenim la tema blogului. Ce-am mai facut cu dieta? Bine si nu prea… daca ieri dimineata puteam sa sper la 89 de kg, ieri dupa-amiaza am comis-o… o sa apara greseala in insirearea meniului…

Dar ma pot lauda cu 4 seri de alergare in parc consecutive (inclusiv duminica seara). Vreau sa merg in fiecare seara in care nu ploua. Am ceva probleme cu muschii gambelor si nu prea inteleg de ce. Fac carcei noaptea si gasisem ca remedii – mancati fructe si legume proaspete si faceti activitati fizice. Dar nu cred ca am fost atat de consecventa cu legumele si fructele, niciodata pana acum in viata mea… iar in ce priveste activitatea fizica, sa fim seriosi – sport chiar fac acum.

Am ajuns la parerea ca nu ar fi rau sa iau un supliment pe baza de Magneziu (de ex. Magneziu forte). O sa trec in seara asta pe la farmacie.

Simt ca nu mai am ce spune, pentru moment

Pe curand

Lasă un răspuns

