Si-a mai trecut o saptamana…

Si-a mai trecut o saptamana…

Intr-adevar… s-a mai dus o saptamana. Acum sunt la birou si am o conexiune la internet de tot rahatul. Il astept pe Iulian, poate reuseste sa rezolve el ceva…

Cum a fost saptamana ce-a trecut? La inceput mai greu, tot plangeam si-mi doream sa apara de undeva, cu fata lui mica si duce, sa-I pot da inca un pupic… dar apoi m-am obisnuit si imi spun ca trecut si ca trebuie sa imi invat lectia si sa merg mai departe…

In legatura cu dieta, am fost cuminte si nu prea… adica, in timpul saptamanii mananc ce trebuie. Mi-am facut un obicei ca la birou, micul dejun sa fie din fulgi de secara cu apa, iar pranzul – cascaval cu legume: rosii, castraveti, ardei. Tot port dupa mine carnetelul in care imi notez fiecare masa si cat sport voi fi facut. Dar nu am acum rabdare sa insir ce si cum am mancat.

Sambata am gatit fasole – am facut o ciorba de fasole conforma – care a continut fasole (evident), ardei, ceapa, patrunjel si leustean. Cu restul de fasole am facut o tocana de fasole (o ceapa la prajit, putin bulion, sare si restul de fasole fierte). A fost o fasole uscata, alba cu bobul mare si a iesit foarte dulce. Clar, voi mai repeta experienta care s-a lasat cu apreceri din partea sora-mii.

Saptamana trecuta am alergat marti, miercuri si duminica. Luni a plouat, joi si vineri am picat moarta de somn in jur de 21,30 (ora la care ma echipez, de obicei – apoi iau pastila de carnitina) si sambata seara m-a sunat T si m-a intrebat daca nu vreau sa il ajut cu bagajele, ca a ajuns in Romania. A fost tare dulce ca a avut o contributie semnificativa la colectia mea de plicuri de zahar (am mai bine de 100, din mai multe tari – ma ajuta si prietenii :) ). Apoi… mi-a adus un portofel rosu, asa cum ii cerusem acum cateva luni intr-un acces de dama cu capricii :)

Sunt inca nervoasa in legatura cu conexiunea la internet, asa ca ma opresc aici cu scrisul pe azi.

Pe curand!

Lasă un răspuns

