Desculta in ploaie :)

titlul e de la ploaia de aseara. dupa ce am iesit de la sala si am plecat prin ploaie, am ajuns la concluzia ca mai bine imi iau papucii in brate, ca risc sa alunec incaltata. si asa am pasit delicat prin balti cu apa calda si am ajuns acasa…

acum – la birou… liniste si pace. prea multa liniste. ca e pace… nu ma deranjeaza :) probleme cu telefonul de la RDS, cu livrarea de ulei, dar planuim de zor (subsemnata, impreuna cu lil’ sister) voiajul in Istabul, care va fi pe la inceputul lui septembrie ;)

ce am mai facut? am fost cuminte, drept pentru care… din nou, pot modifica ticker-ul. am facut sport, m-am tinut de dieta si chiar ma simt bine ca si cantarul imi confirma eforturile. un mic bilant e astfel: am inceput Monti pe 5 iunie si am plecat de la 95 de kg. dupa o luna, am ajuns la 90 de kg… ceea ce e super-ok! eu sunt foarte multumita, pentru ca stagnasem luni bune la 95 si nu reuseam nicicum sa cobor… asa, cu Monti, nu am rabdat din foame, am reusit sa ma mai educ (nu dulciuri, nu n mese pe zi, nu cafea, nu paine, dar… mai multa miscare) – iar urmatorul pas – e sa renunt si la sare.

sambata am lenevit prin casa, am gatit (pizza), am facut ordine in camera si am bagat rufe la spalat. duminica am fost la tenis – langa caminul Leu. Sim s-a ocupat de rezervare si am platit 40 lei pentru 2 ore. am avut noi rachete si am gasit mingi acolo. mi-a placut si vom repeta experienta!

am fost perfect constienta de abaterea cu inghetata si berea. pofteam la inghetata de cateva zile (desi mi s-a atenuat mult pofta de dulciuri si nici ciocolata nu am mancat)… si nu i-am putut rezista berii. am compensat, sper, destul cu alergarea de seara. acel salam (stiu ce trebuie renuntat la mazeluri…) l-am luat din Cora pentru ca nu scria pe eticheta ceva neconform. a fost si asta un risc (sa ma incred in eticheta), dar se pare ca nu am gresit prea mult, din moment ce dupa o cina cu fruct (pepene – si nu a fost meoderata cantitatea, am scazut, de ieri).
am observat ca nu mai poftesc la dulciuri, insa acum am pofta de carne, de peste…
meniul il voi scrie de acum pe zilele trecute, ca sa nu mai trebuiasca sa rectific ceva.

in rest… am inceput sa petrec din ce in ce mai mult timp pe Twitter si am gasit un articol fain pe Hot City.

un alt articol simpatic si de care voi tine cont pe viitor, aici.

as vrea sa mai adaug un citat fain, gasit tot pe twitter:
“Start by doing what’s necessary; then do what’s possible… and suddenly you are doing the impossible.” St. Francis of Assisi

pe curand! :)

Lasă un răspuns

