“Physical fitness is the basis for all other forms of excellence.” (John F. Kennedy, 1962)

din ciripit in ciripit pe Twitter, am ajuns sa vad ca si Tony Robbins are cont :D si la el am gasit citaul de mai sus. mi se pare extrem de motivant. am deja o mica colectie cu citate/lucruri la care ma gandesc, ca sa ma motivez, in unele momente cand as tot lenevi… cel mai placut moment in care l-am descoperit pe Mr. Robbins, a fost la TED.

acum ma pregatesc sa plec catre casa, ca diseara ma vad cu Nico sa mergem din nou la sala.

pe curand! :)

Lasă un răspuns

