O zi searbada

nici nu stiu precis de ce azi am avut draci si nu am avut chef sa fac mai nimic la birou. sper sa imi ravin maine, ca nu imi place deloc starea asta… poate ca ma simt si obosita din cauza celui mic si plangacios noaptea, care imi tot fragmenteaza somnul :( sper sa creasca mai repede ca imi cam ajunge.

aseara am fost la sala, asa cum imi propusesem. mi-a placut pogramul, mai putin drumul catre casa, ca m-a prins o ploaiea crunta si am ajuns ciuciulete. bine ca nu am racit!

o faza comica a fost de dimineata la metrou. abia ajunsesem in statie la Izvor, unde e peronul pe partea dreapta. o doamna din fata usii catre partea stanga sugereaza unei persoane sa apese pe buton, sa se deschida usile… numai ca erau deschise usile deja, insa pe partea dreapta. un tip i-a spus ca usile sunt deschise si atunci s-a prins si ea ca nu astepta unde trebuie. poate nu e ceva foarte comic, insa la ora aia m-a facut sa rad faza :)

acush plec acasa sa gatesc si sa vad ce mai pot face, ca iar mi-e somn…

Pe curand!

Lasă un răspuns

