Nush’ ce-am…

nu ma simt prea bine. poate si pentru ca-s in perioada PM :( mi-e somn in continuu si nu ma simt deloc multuminta de ce e in jur, ma simt ca un balon… desi nu am motive reale sa fiu frustrata. cam tot ce mi-am propus mi-a iesit. adica…

ieri mi-am propus sa gatesc pizza Monti din nou si mi-a iesit buna rau :) asa de buna, incat am mancat azi si la micul dejun si la cina. blatul l-am facut mai degraba ochiometric :D adica nu am stat sa masor cantitatile, iar ca topping am pus: sos de rosii home-made (2 rosii, un catel de usturoi, cimbru, oregano, sare – toate in blender), ciuperci proaspete, salam conform (adica fara zaharuri sau amidon), masline, ardei, cascaval ras. la inceput mi-a fost mai greu sa ma obisnuiesc cu mirosul de soia din blat, dar acum imi e ok. insa o simt ca pe o mancare foarte grea. intr-o seara am mancat pe la 19.00 si abia abia mi-am facut turele, la ora 22.00 :(

so…

incep sa caut retete de dulciuri acceptabile de D-nul Montignac, ca sa am ce imi face in weekend :D mi-e din ce in ce maigreu sa lupt cu pofta de dulce. o sa incerc sa imi iau iar Crom… uf… greu :D

dar am avut ieri o bucurie mare ca m-am imbracat cu niste pantaloni de acum 6 ani si mi-au venit :D

pentru maine seara, am decis sa merg cu Nico la sala :D vom merge la Matrix Gym si incepem sedinta cu sedinta, pana vom ajunge sa vedem ca ne putem tine de un abonament. abia astept!

pe curand!

Lasă un răspuns

