O zi mai scurta ca ieri…

incepand de azi… va scadea durata unei zile… ce repede veni si acest mijloc de an. fuge rau de tot, timpul. God, am aproape de 30 de ani si ma simt de 20 :) unde, pe drum… m-am defectat?

in fine… sa las filosofatul altor clipe si sa dau raportul la ce am facut in week-end. in mare, nu am facut abateri. Sambata am fost sa imi iau material sa imi mesteresc niste rochii, iar duminica am fost singura la filma si am vazut Up – 3D. M-am masurat de dimineata si m-am cantarit apoi am ascuns cantarul (urmatoarea cantarire va fi pe 5 iulie – pana atunci… in continuare dieta si sport). Sunt la 92 de kg si simt ca stagnez. Ma gandesc sa merg la o sala ceva… am alergat seara de seara (vineri -10 ture, sambata 6 si duminica -10), dar simt ca trebuie sa mai diversific tipul de efort pe care il fac. Poate ca nu ar fi rau sa fac acasa si filmuletele pe care le am in calculator – tae-bo, belly-dance fitness :D

Dupa cum se vede… am tot reciclat din resturile ramase de saptamana trecuta (ma refer la sufleu si la supa-crema). pentru maine, as mai face diseara niste pizza, ca mi-a iesit super-buna! Asta e un element foarte important la Monti – sa iti pregatesti din timp mesele, sa nu te prinda descoperit(a), adica sa nu fii tentat(a) sa iti cumperi ceva pe fuga sa iti astamperi foamea.

cam atat pe azi…

pe curand! :)

2 gânduri despre &8222;O zi mai scurta ca ieri…&8221;

  1. presupunand ca nu e spam ce ai zis mai sus, cred ca fiecare e liber sa aiba parerea lui :)
    probabil sunt eu mai masochista asa si imi place sa ma chinui cu dieta si sport. ma bucur mult pentru tine si astept si eu clipa cand voi fi cu adevrat multumita de cat am slabit, pentru ca… deocamdata si eu ma simt grozav!

  2. serios iti zic, lasa dietele astea si-ti ia Superslim. daaa, stiu c-au fost interzise, amfetamina, bla bla, dar este SINGURUL produs in urma caruia am vazut oameni c-au slabit 10 kg.
    eu am luat cam vreo luna cu pauze, am slabit 5 kg si ma simt grozav. de 3 saptamani am incetat si nu m-am ingrasat un gram la loc

Lasă un răspuns

