Asa da…

de vreo 2 zile tot citesc pe forumuri meniuri Monti, ca sa ma inspir in legatura cu ce voi gati pentru zilele urmatoare si dupa minute bune de lectura… mi se face o foame :D dar acum am mancat la pranz o salata de pui conforma (piept de pui fiert, ciuperci, maioneza facuta in casa + albusurile de la ouale fierte, patrunjel, sare, piper) si deja simt ca pot citi toata pan’ diseara!

pentru cina… chiar nu stiu ce voi gati. ma gandeam la o pizza Monti, dar daca ramane in picioare mersul la film amanat de ieri, n-o sa mai am timp si de gatit :( o sa am grija, anyway sa fie Monti.

in rest… chiar vreau mult de tot sa vad filmul; ma tot tin de Pix cel Mic (asa a botezat sor’mea pisicul), sa nu planga – sa fiu pe faza ce/cum are nevoie :) imi pare rau ca nu i-am facut poze sambata, cand l-am gasit ca deja a inceput sa creasca si nu mai e cum era…:) zau, ne facem noi mari!

m-am mai delectat azi cu Codul lui Cartianu si m-a bucurat stirea ca vom avea Cinema Drive-In in Bucuresti. iar acest blog mi-a placut tare mult si l-am salvat in Google Reader – instrument de lecturat blogurile preferate, extrem de bun!

aseara am fost in parc sa alerg, cam jumatate de ora si a fost extrem de placut – pentru ca a fost racoare si era mai putin lume… eu incerc sa fiu la ora 22.00 in parc. mai devreme, e dificil, ca nu pot alerga de cat trebuie sa ocolesc plimbaretii :) am fost constiincioasa si cu suplimentele – carnitina pastile – una cu jumatate de ora inainte de alergare si una inainte de culcare.

cam atat, ca dupa masa m-a luat un soooooooomn, iar cafeaua decofeinizata e… frectie la picior de lemn :) o sa bag un ceai mai incolo…

pe curand!

Lasă un răspuns

