Cloudy day…

asa mi-e de somn… si nici nu m-am culcat tarziu aseara, ba am sarit si peste auto-fugareala prin parc. mi se facu somn si nu am mai ajuns in parc. si erau sanse mari si azi… daca ramanea in picioare mersul la film, cu T :D vreau sa vad Up si l-am intrebat daca vrea sa mergem impreuna, iar el a zis ca accepta :)

ce-am mai facut cu dieta? ieri – o mare prostie – am mancat mei (IG 70) si eu am crezut ca nu e nici o problema… erau prin dulap, langa o punga cu fulgi integrali din secara si le-am amestecat… si abia dupa… m-am gandit sa vad si ce IG are… in fine, a trecut, am aflat… mergem mai departe

azi – MD – cascaval, P – varza calita, C – inca nu stiu ce :) oscilez intre niste salata de pui MONTI si sufleu de conopida… in plus mai am 2 dovlecei si o vanata in frigider, pe care nu am idee cum sa le prepar. dar cine stie de unde vine inspiratia…

achizitii recente: una bucata motan, gasit sambata seara la o mica plimbare. nu cred ca avea mai mult de 2-3 zile si vad ca s-a invatat sa manance laptic dintr-o sticluta de Visine :D. l-am luat acasa si de vreo 2 zile ne intelegem mai bine… adica nu mai plange mult, papa, pipi & stuff si apoi nani… lasa, ne facem noi mari!

acum la birou, casc de zor si cred ca las deoparte cafeaua si pun de-un ceai…

pe curand!

Lasă un răspuns

