The world is spinning ‘round

da! da! da!

ma simt foarte bine pentru ca:

> ieri m-am cantarit… am facut asta si acum cateva zile si oscilam intre 95-96 si asta ma facea sa fiu frustrata. nu intelegeam ce/unde nu merge, pentru ca eram convinsa ca de luni nu au fost abateri majore, iar faptul ca alergam trebuia sa ma ajute sa ma ceva rezultate pe cantar… da stiu ca daca faci sport, muschii ajung sa cantareasca mai mult, dar eu vroiam o incurajare data de un ac amarat :D asa ca… m-am decis sa ascund cantarul si sa ma cantaresc doar o data pe saptamana. dar aseara insa… nu am rezistat si am fost happy toata seara – am ajuns din nou la 92! drept pentru care… am si adaugat ticker-ul, dupa cum se vede

> aseara m-am vazut cu T si am ras si m-am simtit bine cu el (sper ca si el cu mine, hi hi!), am jucat table, apoi, in pragul noptii m-a condus acasa. mi-a zis ca am cam jucat teatru si nu prea imi e clar de ce… dar voi afla :)

> ador cartea Mihaelei Nicola, dupa ce ieri am terminat-o pe cealalta, asa incat drumul cu metroul il astept cu nerabdare ca sa citesc :) (trebuie sa upgradez pagina cu carti neaparat)

> Simona mi-a zis de ultimul videoclip DEPECHE MODE asta si retinei mele ii place sa o vada pe Maria Dinulescu. sa nu fiu rea… si melodia e faina

si totusi… eu ce mananc azi? cand m-am trezit am mancat o portocala, vai mama ei! acum sunt la cafea – decofeinizata, desigur! pentru ca aseara nu am fost acasa, nu am avut cum sa imi pregatesc masa pentru azi. asa incat, la MD – niste cereale integrale lasate de Otilia in birou – cu apa, evident :) la pranz am luat la mine un rest din ghiveciul de legume facut acum cateva zile si o bucata de cas. sper sa nu mor de foame :) pentru cina, fantezez la o salata de pui Monti – piept de pui si legume proaspete.

acum… la treaba!

pe curand! :)

Lasă un răspuns

