Give tee a chance…

asadar… am inceput sa beau ceai verde, dupa cum spuneam in post-ul anterior si cred ca ceaiul verde cu lamaie are o aroma faina. usor, usor… o sa trec catre cel verde simplu.

masa de azi a cam fost un amalgam – un mar la prima ora, fulgi integrali din secara cu apa – la MD, apoi la P – urda, cu salata din varza si morcovi rasi si 2 oua fierte, iar pe la 17.00 am mancat un rest din ghiveciul pe care l-am luat la mine ieri. nu stiu in ce masura voi rezista sa nu mai mananc ceva in seara asta, pe care o am libera si voi ajunge si in parc sa alerg.

initial am vrut sa gatesc niste ficatei de pui diseara, dar am discutat cu colega, care mi-a spus ca nu am voie in faza I :(

acum simt ca mi-e somn. am baut o cafea decof azi si nu stiu cum si de ce mi-e atat de somn… dar e important ca am rezistat si inca mai misc :))

acum plec catre casa, ca am vorbit cu T si urmeaza sa ne vedem in seara asta.

pe curand!

Lasă un răspuns

