10 iunie :)

nu prea am avut inspiratie de titlu astazi, dupa cum se vede…

poate pentru ca sunt cam somnoroasa. ce-am facut eu aseara? pai… am ajuns acasa in jur de 18,30, apoi am mancat cu sor’mea o portie de varza calita, din cea facuta saptamana trecuta si am facut un dus. m-am schimbat, am fost la solar :D, apoi in Cora, de unde am luate legume… dar nu si wasa :( asa incat… iar trebuie sa ajung acolo diseara. ar mai fi varianta in care sa nu o mai mananc la micul dejun, dar mi-e teama de „razbunarea glucidelor”, adica sa nu mi se faca pofta de ceva dulce peste zi…

intr-un final am ajuns acasa, am luat L-Carnitine si m-am pregatit de alergat (30 min). ar trebui sa ajung mai devreme de ora 22.00 in parc, pentro ca am ajuns acasa destul de tarziu – adica pe la 22.50 :D dupa ce m-am schimbat… am pus sa fac un ghiveci si sper sa nu fi comis vreo greseala. am pus asa: ciuperci (IG 15), ceapa (IG 15), vinete (IG 20), dovlecei (IG 15), ardei (IG 15), conopida (IG 15), bulion (IG 35). le-am pus pe toate in oala, la fiert si a iesit o chestie… ce s-a vrut un fel de ghiveci Monti… eram prea somnoroasa sa imi dau seama cum a iesit… dar voi afla la pranz, pentru ca mi-am luat la pachet.

o durere de-a mea e ca… trebuie sa renunt la cafea. deocamdata, m-am dat pe decofeinizata, desi as vrea sa pot sa renunt de tot. o alta pasiune e ceaiul negru – Earl Grey, de care trebuie sa ma despart si cu ceaiul verde nu prea ma pot impaca, in prezent. sper sa ajungem la relatii mai bune… conform acestu tel, am petrecut vreo 15 minute in fata standului cu ceai verde… incercand sa aleg ceva potabil :D am vazut eu pe forumuri, cum au patimit si alte persoane… asa ca, m-am decis la acest ceaiul verde cu menta, care imi place… apoi am mai luat un ceai verde cu lamaie, pe care inca nu l-am gustat.

pentru diseara planuiesc sa merg iar sa alerg – Dan are antrenament, asa ca am libertatea sa fac ce vreau cu timpul meu. acum insa mi-e un sooooooooomn…

somnoroasa spun…

pe curand!

Lasă un răspuns

