Keep going…

a fost un week-end catastrofal :D nu prea m-am tinut de printzipuri, adica am mancat glucide cand/cum nu trebuia si singura consolare e ca am alergat duminica seara… cum asa? sambata am fost relativ cuminte, am mancat un mic dejun LP (lipido-proteic) si m-a surprins cat de satios l-am simtit. apoi la pranz am facut varza cu kaizer, iar seara telemea cu rosii si castraveti. duminica dimineata, cereale si un ceai, la pranz, din nou varza… dar la cina – am mancat in IKEA, unde nu am rezistat si am mancat niste ciocolata, dupa masa…

duminica am incercat se adunasera ganduri muuuulte, pentru ca m-am vazut cu T si nu prea am stiu cum sa diger treaba asta (de fapt… inca ma mai chinui). trebuia sa merg in Cora (Lujerului) sa iau detergent si culmea… era si el tot acolo – m-a sunat, am facut impreuna cumparaturile, am baut apoi un ceai impreuna… nu stiu, atunci parca nu imi era asa de greu, dar acum ma simt tulburata. as fi vrut sa ii strig in fata ca m-a facut sa ma simt ca o proasta… dar apoi ma tot intrebam daca are vreun sens sa fac asa ceva. a spus ca i se pare ca e ceva ciudat in privirea mea si ca daca ma deranjeaza, el pleaca… i-am spus ca nu e cazul, ca pot intelege ce se intampla (am spus ca pot… teoretic, ca practic… incercam sa ma rup de el, de familiaritatea pe care eram tentata sa o arat fata de el…). m-a lasat cu masina in fata blocului si a ramas ca ne vom mai vedea… sa isi recupereze tablele de la noi.

cu Dan m-am vazut in toate zilele acestui week-end – vineri, sambata, duminica, luni… nu prea ne-am plimbat, dar am avut timp sa povestim, sa vedem un film…

azi am incercat sa ma adun, am baut cafea decofeinizata, am mancat o portocala la prima ora, apoi 5 felii WASA. la pranz am mancat cateva felii de kaizer, cu telemea si rosii.

diseara vreau sa merg din nou in parc sa alerg si in drum spre casa o sa imi iau niste L-Carnitine. cam atat…

pe curand

Lasă un răspuns

