De azi, Monti(gnac)…

am discutat ieri cu o fosta colega de munca, si am decis sa ne montam pentru a tine… incepand de azi, Monti. plec de la 95 de kg, cu putina teama si speranta :)

o sa sustin dieta prin sport. aseara am reusit sa alerg jumatate de ora in parc. recunosc, am o febra cumplita. dar o sa ajung sa fac o constanta din asta. mi-a placut ca, din nou, nu eram singura care facea asta si ma simt eu, personal mai bine, ca m-am mobilizat sa ajung in parc.

am cartea in caculator si o studiez bine, sa imi pot organiza mesele dint timp, sa nu am abateri.

pentru azi – micul dejun – 2 mere. pentru la pranz am pastai – am luat din cora 2 pungi, le-am pus in oala la fiert cu putina sare – si gata mancarea! am o casoleta destul de mare si o sa incerc sa o portionez in 2 mese, casa nu mor de foame pana diseara.

din o alta tentativa de Monti, de acum cativa ani – stiu ca e un grup de fete, aka sursa de inspiratie pentru retete, pe forumul iDieta.

ce am mai facut in ultima vreme? m-am vazut destul de des cu Dan, tipul de saptamana trecuta. incep sa ma simt din ce in ce mai bine cu el si radem mult impreuna, ne plimbam asa, de-aiurea prin Bucuresti (vinerea trecuta am mers de la Unirii pana la Lujerului, pe jos).

apoi, am citit. momentan citesc (a se citi devorez) Astrologie si psihoterapie. la salariul asta mi-am cam facut de cap si am dat mai bine de 100 LEI pe carti. apoi, am mai decoperit in spatiul virtual trei clipuri cu adevarat interesante: un interviu cu Dragos Bucurenci, un discurs al lui Cosmin Alexandru si unul al lui H.R. Patapievici.

cam asta e viata mea acum. urmeaza un week-end prelungit in care sper sa evadez cu Dan din Bucuresti si sa fiu cuminte, sa nu fie abateri la mijloc :)

pe curand!

Lasă un răspuns

