ziua 13 :)

iata ca veni si ultima zi. da, recunosc, in ultima saptamana mi-am facut de cap si nu m-am mai tinut de ea.

dar… un lucru bun, am inceput sa alerg seara in parc. am mai alergat si vara trecuta si eram bucuroasa ca nu eram singura. si placuta mi-a fost surpriza, anul acesta, sa observ ca era mai multa lume decat anul trecut.

ce ma mai facut de cand nu am scris?

sambata, 23 mai, am dat o fuga pana la Sinaia. am plecat cu personalul de 06.13 si mi-a fost putin teama dupa ce am trecut de Ploiesti: a inceput sa ploua si am crezut ca nu am ales cea mai buan zi pentru munte… dar odata ajunsa in Sinaia, vremea si-a revenit, asa incat, m-am intor bine arsa de soare pe brate, mai ales :)

am urcat pana la Cota 1400 pe jos, am avut parte de un peisaj fain si m-am simtit foarte bine in aceasta calatorie. dupa ce am mancat acolo o portie de mici, am coborat cu telecabina pana in Sinaia si apoi am luat trenul catre casa.

duminica, am fost in parc, la Moghioros, sa citesc, am spalat rufe si am facut ordine prin casa. apoi saptamana a fost destul de aglomerata, cate 1-2 intalniri pe zi, telefoane de dat, si aproape ca azburat. am ajuns si eu catre final cu ordinea din birou… trebuie sa iau un dulap pentru bucatarioara noastra si eu nu prea am cumparat mobila la viata mea… asa incat nu stiu ce/cum ar fi mai potrivit… si mai ales, nu stiu ce voi face cu dulapul cel vechi…

o veste buna ce am aflat-o azi e ca, pe 8 iunie ma voi revedea cu un bun coleg de facultate pe care nu m-am mai vazut de vro 6 ani, dar am vorbit destul de des online sau la telefon. uraaaaa! :)

aseara am dormit la Carmen. e plecat Andrei din Bucuresti si a spus ca ar prefera sa nu doarma singura. apoi… dimineata devreme, la ora 9 a trebuit sa fiu la cabinetul de medicina munci… si acum casc :))

destinul face misto de mine, in cel mai ironic mod. ca de exemplu… aseara am iesit pentru prima data cu un tip pe care il cunosc de cateva zile (Dan). imi propusesem sa nu aduc deloc vorba despre T (dragul de el, e un prea minunat cetatean turc :D ) numai ca dupa cateva momente de discutie… incepe sa imi spuna cum a muncit el in Istanbul aproape o luna si cat de mult i-a placut in Turcia…boooon!

cu greu… trec si de asta :) apoi, azi am avut o intalnire cu o avocata. imi da cartea ei de vizita si aveam un nume mai neobisnuit… care era, evident… turcesc. maritata cu un turc, am inceput amandoua sa vorbim despre mancarea lor, despre nationalismul lor, despre Turcia (pe care eu nu am vazut-o inca :D ) si tot asa… am zis ca nu e adevarat ce se intampla. ca sa nu mai spui ca la RADIO ROMANIA CULTURAL, tot timpul sunt prezentate evenimente culturale petrecute intre cele doua tari para-vecine si prietene :))

drept pentru care, azi l-am sunat… era prin tara si foarte vesel, mi-a facut ziua sa imi para mai senina. as vrea sa vina cineva si sa imi spun ca s-a folosit de mine, sa-mi zica lucruri josnice, numai sa il pot uri… inca tin mult la el, God dam’ it!

asadar e deja ora 18, ma pregatesc sa plec acasa si diseara vreau sa fac 8 ture de alegare :D adica vor fi cam 30 de minute. daca nu mor de febra musculara, poate o sa mai scriu si maine

pe curand :)

Lasă un răspuns

