Marti, miercuri… 5,6…

in ultimile 2 zile nu prea am fost conform cu Dieta Daneza. parca e din ce in ce mai greu sa ma tin de ea… catre seara e cel mai dificil moment. drept pentru care… nici cantarul nu imi arata ce si cum as vrea. am consolarea ca nu am mancat dulciuri/carbohidrati si am incercat sa mananc conform Monti.

maine e ziua a 7-a, adica cea in care nu e nimic la pranz. habar nu am cum o sa ii rezist :)

in rest… ma macina ganduri de dezamagire, in legatura cu T… ma simt ca o mare proasta, care a tot pus caramida peste caramida, in gand, care a tot vazut o evolutie in gesturile lui. in ciuda tuturor, eu ma incapatanam sa il vad bun, detasat de banal, un tip cu totul special. dar, se pare ca ce a urmat… nu face decat sa le dea tutror dreptate. si eu sunt doar o naiva, o idioata care l-a vazut un tip complet si perfect…
nu vreau sa mai cunosc pe nimeni nou acum, mi-e teama ca nu as putea decat sa povestesc despre el… si nu vreau, simt ca el nu mai merita asta :( sunt dezamagita, dezamagita de mine :(

diseara vreau sa vad o prietena buna, o fata delicata, a carei companie sunt convinsa ca ma va face sa ma simt bine. e foarte tonica, fragila si puternica, mai pe scurt: o minunatie de fata!

apoi trebuie sa trec pe la salon, sa iau niste produse comandate cosmeticienei si sa imi reconfirme urmatoarea programare. apoi… acasa, ceva TV si lectura… si cam gata pe azi.

din lectura facuta cu ajutorul lui Google Reader, mi-a placut mult postul acesta

pe curand

Lasă un răspuns

