O noua saptamana

sunt pe punctul de a drege o parte din greselile de saptamana trecuta, ceea ce e bine…

am de adunat niste oferte si sa decid pe cine si cum angajez… nu e tocmai simplu, pentru ca majoritatea contractelor sunt pentru un an :(

am multe pe cap, nu stiu cum sa fac sa le iau in cea mai buna ordine… chiar ma simt stresata.

in alta ordine de idei, de sambata am inceput dieta daneza din nou… stiu ca am cam exagerat, dar e singura care e foarte clara la cantar… am plecat de la 96 de kg, sambata si de dimineata, eram aproape de 95. astazi e Day 3, si am la cina telina fiarta cu rosii… yummiiie :)

pe curand

Lasă un răspuns

