Si veni si joi…

inca o zi si vine week-end-ul :) uraaaaa! ca am un somn in mine…

ce m-a facut sa zambesc azi: un articol de pe HotCity

aseara am ajuns acasa pe la 9 si ceva. da, am reusit sa ajung la cosmetica si am vazut ca e „Entre les mures” la cinema Europa si mi s-a pus pata sa ma duc diseara :D numai ca… la 18,30 am zis ca ma duc la medic. iar o sa am de alergat prin oras.

in rest… totul ok. in legatura cu T ma simt relativ ok, nu am mai plans in ultimile zile, dar am si incercat sa nu ma gandesc la el. sunt putin necajita acum, ca imi e bruiat postul Radio Romania Cultural, care imi face cu adevarat zilele mai frumoase!

ma intorc la treba si semnez, pe curand

Lasă un răspuns

