Marti, 12 mai

Multa alergatura pana la ora asta, cu seful… am mancat pe fuga, 2 covrigi pe la unii, am baut un fresh de portocale la Intercontinental, si apoi mi-am luat 2 pere si un mar de la metrou. Diseara.. acasa, nu stiu precis ce voi manca, insa acum m-a luat o moleseala groaznica… ce sa ma face sa vreau cafea :( iar cafeaua… imi face foame, si iar nu e bine…

Maine seara am programare la cosmetica :D si ma gandesc din ce in ce mai serios sa fac si un lot de sedinte de electrostimulare. Sunt nerabdatoare si extrem de curioasa cum va fi :)

Cam atat pe azi, ca ma intorc la treaba

pe curand

Lasă un răspuns

