Alive…

A fost un week-end de cosmar. daca pana acum imi tot spuneam ca visez, de cat de fericita eram… acum imi tot doream sa ma trezesc din vis.

Eu si T nu mai suntem impreuna… de ce? pentru ca eu m-am implicat prea mult, iar el simte ca sunt prea multe diferente intre noi pentu a avea ceva pe termen lung… Cred ca e o mare prostie sa spui asta cuiva la inceput de week-end, pentru ca a urmat o sambata si o duminica…de cosmar. In fine… trec eu si de asta…

Asa ca ma intorc, spasita, la blog. Trebuie sa editez paginile de Carti si Filme, pentru ca am citit cate ceva in ultima vreme, am mai vazut si cate un film…

Din 1 Aprilie, am un nou job. Sunt Manager Marketing la o firma micuta, cu capital stain. Acum am si eu program de om normal, fara ture de noapte, duble, triple, week-end-uri si sarbatori lucrate. Deja m-am obisnuit sa adorm pe la 23.00 (eu care ma luptam cu insomniile de adormire pana la 3-4 dimineata…) si ma gandesc ca pot urma si eu o dieta acum, care sa aiba 3-5 mese pe zi, fara a mai cadea in capcana de a manca seara la 23.00.

Usor usor, m-am stabilizat :( la 98 de kg, sport nu am facut deloc in ultima vreme si ma gandesc serios sa ma reapuc de alergat si de tae-bo (chiar mi-e dor de Billy Blanks :) ).

Diseara vreau sa merg la Cinema Studio, sa vad un film in cadrul Festivalului Filmului European (Fericire – ironic, nu? :) ).

Cam atat a avut sulfetul meu de spus.

Pe curand

Lasă un răspuns

