17 martie 2009, din nou 97 de kg :(

cu atatea schimbari (petrecute deja sau in asteptare), m-am departat mult de dieta si de sport. tot sper sa reapuc clipa in care ma mobilizez si sa redevin disciplinata. mutarea a fost destul de solicitanta si ma deranjeaza ca, in cazul meu, mai sunt lucruri de pus la punct. inca nu am pat in camera si o masuta sau un birou, pentru calculator. in rest, s-a facut cam tot ce se putea, in legatura cu apartamentul.

sambata am organizat o sindrofie, in micuta bucatarie, cu bere, suc, salata de fructe si prajituri, cu mult mult tutun si table. demult nu m-am mai simtit atat de bine, intr-o companie atat de selecta. dragut a fost faptul ca a venit si T si a fost vesel si vorbaret, ca-mi venea sa-l mananc :) Doamne, cat imi e drag! foarte comic a fost momentul in care i-am soptit ca vreau sa mergem pana la baie. s-a ridicat si a venit dupa mine. pe hol, m-a luat in brate, dar eu insistam sa ajungem in baie. acolo, i-am arat dusul si i-am arat ca nu merge si l-am sa se uite si sa vada ce se poate face. am mesterit noi in baie pret de vreo 10-15 minute si ne-am reintors la grup, unde toti cu ochii pe noi, asteptau o vorba, la care eu: „gata, ne merge bine dusul!” si s-a pus lumea pe ras, ca toti se asteptau la o escapada indecenta, din partea mea :D

au plecat pe la miezul noptii, apoi duminica m-am vazut si cu fetele, am fost intr-o cafenea, apoi la ceainarie si am petrecut vreo 3 ore frumoase impreuna. si astfel, a fost un week-end minunat, chiar daca nu am adormit in bratele lui, mi-a fost in preajma si mi-a bucurat sufletul.

cu promisiunea de a fi mai constiincioasa, spun iar

pe curand :)

Lasă un răspuns

