Wierd…

nu prea ma simt in apele mele, desi… totul e relativ ok. acum cateva saptamani eram intr-o stare mult mai dicificila, dar nici acum nu-s multumita de ce mi se intampla. singurul lucrur constat e ca fac sport, mai precic clipul lui Billy Blanks, pt abdomene si cel al Florentinei, pentru fesieri. in rest, de ceea ce/cum mananc nu sunt prea mandra. probabil dupa ce ma intorc de la Iasi – adica dupa 23 februarie,o sa reiau Daneza (desi e din ce in ce mai dificil sa ma tine de ea).

am marit „colectia” de suplimente: adica iau in fiecare dimineata cate o capsula de ceai verde (tip de ceai cu care greu ma impac sa il beau) si mai iau si Crom Picolinat. si urmeaza sa mai adaug si alte elemente, precum polenul :)

sper sa scap cu bine de zilele ce urmeaza (7 ture, in 4 zile – ceea ce inseamna cam 52 de ore din 96), sper sa apuc sa imi cumpar chestii multumitoare de mancare (am inceput sa fac o pasiune pentru sanwich-ul format din 2 felii de paine de secara si 1-2 felii de sunca de pui si salata sau alte legume).

cam atat pe azi

pe curand!

Lasă un răspuns

