My new dream…

de-a lungul timpului am avut 2 depresii majore (ambelele l-am capatat in Germania, si dau cel mai adesea vina pe clima, pe lipsa soarelui) si o perioada mai dificila in 2008, in care mergeam pe muchia subtire dintre blazare si depresie. la un moment dat chiar descoperisem ca imi place cum suna cuvintele depresie/deprimata, desi vedeam in jur cum unii apropiati se feresc de mine, iar altii imi respecta nevoia de a ma izola. cel mai straniu lucru insa, mi se pare urmatoarea perceptia: la prima depresie, parca as fi vazut un joc al Ielelor… adica odata ce am fost contaminata de depresie, parca o parte din mine ramane mereu acolo. si… atunci cand spun eu ca ma simt bine, de fapt… uit de ea, dar ramane mereu, ca o umbra… mereu prezenta.

cert e ca acum imi revin, usor usor si, o data in plus reusesc sa trec de starile astea. in orice caz, mereu am crezut ca trebuie sa imi inventez scopuri, teluri, vise, pentru ca altfel… parca se pierde orice directie. tot ce mi-am propus sa fac, am facut, dar ajunsesem sa am o stare in care sa nu stiu ce sa mai imi propunacum cateva saptamani, din blog in blog, am ajuns pe EE, un blog ca o briza, apreciat de cei care au avut acelasi norocl de a-l descoperi, ca si mine. de acolo am furat de-a dreptul o idee: aceea de a planui o casuta la tara, si… deja ma simt animata de tot felul de idei.

am incept sa cotrobai prin site-uri de constructii, de case, de design si visez cu ochii deschisi la lumina intensa de dimineaza care patrunde in camera, la patul din lemn, la curtea verde si dezmatul matinal al ciripitoarelor…

cu aceste ganduri spun,

pe curand

Lasă un răspuns

