Azi, despre ce mai scriu?!?

no, chiar asa… ce m-a preocupat azi?

las deoparte chestiunea cu banii, ca deh! e criza si toata lumea se plange. nu vreau sa o fac si eu

ma enerveaza ca ma transform intr-o insomniaca cu acte in regula. daca ar fi doar asta… nu ar fi asa de rau, dar mai si pierd vremea… cum? jucand jocuri tampitele, sau citind pe net, in loc sa citesc din carte sau ca caut lucruri cu adevarat importante.

––––––

e aproape 2.00, o alta tura de noapte si recunosc, sunt profund mahnita de ce s-a intamplat cu Marian Cozma. R.I.P.! mi-e greu sa nu ma doara sufletul, pentru tragedia acestei familii… tatal spuse ceva de genul: „inainte doream oricui viata mea, acum nu doresc nimanui sa treaca prin ce trec eu…”

(Sursa: Pro Sport )

desi imi venisera multe chestii in cap pe care sa le scriu, par total lipsite de sens, acum.

pe curand!

Lasă un răspuns

