„Controle your eating, controle your body” (Billy Blanks )

ideea din titlu e de pe site-ul lui Billy Blanks. cum am ajuns pe acest site? am plecat de la faptul ca in ultima saptamana am lucrat dupa o serie de clipuri cu BB, gasite pe www.youtube.com. spre rusinea mea, nici nu am stiut ca el a creat Tae Bo® :D

cand am descoperit aceste exercitii? acum un an, cred, cand le-am luat, di curiozitate. de pe DC++ si am incercat sa fac din ele. am si DVD-ul Andreei Raicu, dar e putin cam mult, acum, pentru nivelul meu :) am incercat o perioada sa merg la sala, dar se pare pare ca nu ma pot tine de asta si m-am gandit daca nu mai bine aduc sala acasa. deja am un colt de fitness, in camera: stepper, ab-roller, dar ulterior s-au transformat in suport pentru diverse lucruri. de Tae-Bo, ma tin deocamdata, adica, am facut fie in fiecare zi, fie la cel mult 2 zile. deja imi vine sa merg dansand, sa topai tot timpul, de parca am eliberat niste arcuri incepand sa fac sport. abia astept sa ma mobilizez sa ies sa alerg. cel mai dificil va fi sa o fac pentru prima data… apoi! va fi mai simplu! intra-devar, mereu… primul pas e cel mai greu.

cantarul parca nu prea mai tine cu mine: oscileaza 95-96, dar in mod paradoxal ma simt mai lejer in haine. sper sa regandesc modul de a manca si sa fac ceva, asa incat sa fiu impacata si cu treaba asta…

in alta ordine de idei, daca cineva pricepe cum functioneaza barbatii… sa dea un semn, ca eu inca imi mai obosesc neuronii cu intrebarea asta :)

asa incat, vesela spun:

pe curand :)

2 gânduri despre &8222;„Controle your eating, controle your body” (Billy Blanks )&8221;

  1. Salutare,
    Ma numesc Ana -Maria si am o rugaminte:ai idee cum pot face si eu rost de dvd-ul Andreei Raicu? Din pacate, in orasul meu, Alba Iulia, nu il gasesc, iar la diverta online nu il mai au.
    Te rog sa-mi raspunzi, poate ma poti ajuta….nu de alta…dar cam am nevoie de miscare, iar la sala nu am timp…lucrez pana tarziu, deci sansa mea va fi miscarea acasa, dimineata.
    Iti multumesc foarte mult!

Lasă un răspuns

