Show must go on…

astazi am ales titlul influentata de muzica pe care o ascult. m-am rasfatat muzical cu Pavarotti si Queen si cred ca ii voi mai asculta ceva vreme, pentru ca am tura dubla si pana maine dimineata la 7 mai sunt cam 12 ore.

ce am mai facut? m-am agitat intre tentativa de a reincepe de luni, Daneza si faze bulimice, in care cu greu mai imi controlam apetitul. incerc totusi sa nu mananc junk-food, sa am zilnic in meniu fructe, legume proaspete si trebuie sa ma gandesc cat mai curand, la a face ceva bine gandit, sa ajung la rezultatele de care m-am indepartat cam mult. beau multe ceaiuri, mai ales ceai negru si de sunatoare si ma tot intreb daca e vreo corelatie reala intre imbunatatirea starii psihice si sunatoare.

sunt data peste cap cu toate: nici nu mai stiu de cand nu am mai dormit o ore intr-o noapte. deja 4-5 ore sunt destul. nu zic ca nu dorm, sunt momente cand recuperez, dar macar nu ma mai agit. nu imi e somn? super! ma apuc de facut ceva: de la citit, sport, mesterit, pana la facut baie sau alte chestii de auto-grooming.

imi doresc mult sa pot alerga din nou. daca ar fi un stadion aproape de casa, pe care sa pot si alerga seara, as fi foarte bucuroasa. ma incerca ideea de a alerga in Parcul Izvor (am mai facut-o), dar acum seara e inca rece si imi e putin teama sa vin transpirata acasa. probabil ca saptamana care vine voi face o incercare. dar daca stau bine sa ma gandesc, mi-ar fi placut sa fie in Bucuresti un Club de Handbal, pentru amatori – adica in loc in care fosti jucatori sa se intalneasca de 2-3 ori pe saptamana; sa nu fie o segregare pe sexe, sa se faca incalzirea si sa se joace intr-un mod foarte relaxat, cam cum jucam in orele de sper de la Universitate. e totusi un sport popular, si cred ca s-ar gasi persoane… in fine, fiecare cu visele lui, nu? :)

peste cateva zile voi pleca Iasi (in jur de 20 februarie) si sunt foarte curioasa cum mi se va parea dupa atatea ani de stat in Bucuresti, insa pana atunci voi avea 2 saptamani aglomerate, nu gluma :)

cam atat pe azi

pe curand

Lasă un răspuns

