Fii ceea ce vrei sa devii!

luni – zi in care m-am trezit cu ganduri de gospodina. adica, m-am trezit la 13.00 si am bagat rufe la spalat, am facut deja curat in baie si am de gand sa fac luna si bucataria. asta pana pe la 18.00 cand voi pleca spre centru, sa vad Creatorul de teatru, la Teatrul Act. mi-am luat bilet inca de saptmana trecuta, iar cronicile pe care le-am citit sunt impartite, asa ca, am un motiv in plus sa fiu curioasa si atenta.

in legatura cu titlul, am observat ca am ajuns sa fac colectie de citate motivationale, in agenda personala. un altul descoperit de curand: “Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving” – Albert Einstein. mi-a placut si mai mult faptul ca deja aplicam acest „principiu”, in sensul ca incerc cat mai mult sa fac diverse lucruri, sa ies din casa, sa mesteresc, numai sa nu stau in loc si sa ma gandesc la el. ieri, de exemplu am fost la film si am vazut Yes Man. de mult timp nu am mai ras atat la un film. a fost super! si mi-a ramas mult timp, mai apoi, gandul la el.

in alta ordine de idei, mananc ce vreau, chiar si ce nu am voie, in cantitati considerabile, iar cantarul nu urca ca nebunul si incerc sa imi dau seama de ce…

cam atat pe azi.

pe curand!

Lasă un răspuns

