Barak’s Day

20 ianuarie 2009. ziua investirii lui Obama la Casa Alba. nu-s eu o fana a situatiei politicii externe, dar cu atat valva in jurul lui, m-am lasat dusa de val si am citit azi pagina lui de pe Wiki. l-am vazut prima data la o emisiune a lui Oprah, prezentandu-si o carte (The Audacity of Hope) si nici prin cap nu mi-a trecut va fi si presedinte. de fapt, mi se cam blocase minte pe cuvantul: audacity :). si, apropo de blocaje, aveam in cap o secventa, in care era muzica tare si tot se invarteau actorii pe scena, si nu reuseam sa imi dau seama din ce piesa era. devenise obsesiv. sor’mea zise ca poate e din „Buy me with a coffe”. am zis si eu ca poate asa o fi, desi nu eram sigura. dar azi noapte mi-a picat fisa: era din „Dragostea dureaza 3 ani”, vazuta in vara, la Motoare. in alta ordine de idei, cred ca vor mai trece multe secole pana sa fie si romanii atat de entuziasmati de alegerea cuiva, in ciuda lehamitiii generalizate de pana acum…

what about me? sunt intr-o sila stranie si eu. greu cu indragostitul… inca sunt in faza acuta in care imi vine sa strig ca nu as putea merge mai departe singura, dar simt ca va veni si linistea… va veni momentul in care voi accepta, cuminte, realitatea. c’est la vie, n’est pas? :D

mi-e lene sa scriu mai mult

pe curand


Lasă un răspuns

