Primul post din Ianuarie 2009

a venit si Noul An cu un Revelion decent, apoi o saptamana de facut de cap, culinar vorbind, asa ca, pana spre 5 ianuarie ajunsesem la 97 de kg :( dar apoi m-am cumintit, am reluat Daneza saptamana trecuta si acum sunt frumusel la 95, din nou :) am fost cuminte primele 4 zile, in a 5-a am mancat de toate, catre seara chiar niste bagheta din paine alba, cu unt. bad, bad girl, stiu! oricum, mananc aproape deloc paine in ultima vreme, si daca e in meniu, e prajita, si nu puteam sa ma satur desenzatia de a mesteca paine alba… acum, mi se par toate sucurile prea dulci, mancarurile cumparate au un gust fals si m-am obisnuit cu gustul mancarii gatite in casa.

ce am mai facut? am inceput sa citesc mai mult decat in ultima perioada. am terminat Al cincilea copil , primita de ziua mea si am continuat cu Amintirea ca un parfum, care mi-a redeschis apetitul pentru teatru. astfel ca in acest weekend am fost la 2 piese. vineri am fost la Odeon, la Camera de hotel si am iesit oarecum dezamagita. nu si duminica, cand am fost la Teatrul foarte Mic la Sado-Maso Blues Bar si de mult timp nu am mai simtit ca trebuie sa strig Bravo!!! la final. dap, mi-a placut mult! nu stiu ce voi mai prinde in week-endul care vine, dar ma pun pe puricat 7 Seri si ‘oi gasi eu ceva ceva:)

azi insa, o iau de la capat cu DD, am baut un ceai pana la amiaza, am facut o repriza de 25 de minute de Tae-Bo si sper sa am parte de sport zilnic.

acestea fiind zise, o saptamana buna si pe curand!

:)


Un gând despre &8222;Primul post din Ianuarie 2009&8221;

  1. nici nu a venit bine un an nou ca gata…va ganditi la kg…offff, bucurati-va ca incepe un an cu lucruri cel poate mai bune sau cel putin asa trebuie sa sperati….restul e trecator ;) se duc si kg cum se duc minutele deci….be happy :)

Lasă un răspuns

