Saturday night…

chiar asa… ce-o sa fac eu in seara asta? ca de dimineata… am aflat deja. trebuia sa fiu la munca, la 7 si pentru a fi relaxata pe drumul catre birou, trebuia sa ma trezesc la 5.50, numai ca am zis ca mai sta un pic, si am sarit ca arsa, la 6.28… am avut insa bafta ca nu-s multi nebuni care merg la muncal a ora aceea si am ajuns relativ bine, schimband un 368 si un 300.

dar cum merge cu dieta/kg? mda… greu de zis… pe fondul unei indragosteli (poate chiar ras-indragosteli, nici nu mai stiu) am dat iar… iama in cioco si prajituri. da, stiu: bad, bad girl! dar macar eram happy :D

dar am luat salariul si voi merge spasita in Cora sa umplu sacosele cu ce trebuie pentru dieta (care? cum care? Daneza, desigur :) ) si o sa recuperez. urmeaza 2 saptamani de cosmar (voi avea 16 ture, adica ce as fi facut in 3 saptamani, voi face doar in 2), in care nici nu imi va fi greu sa ma tin de plan, atata timp cat voi avea ragazul sa imi cumpar ce am nevoie.

ce am mai facut in ultima vreme? mi-am luat mini-stepper pe care imi place sa ma bâţâi pe el cu telecomanda in mana. imi place ca dupa doa 10 minute deja incep sa transpir. apoi a, fost la teatru sambata trecuta (Hamelin, la Teatru Mic), am vazut Cartea Junglei si P.S. I love you.

asadar, azi e ziua pregatirii psihice ( k’mon, Girlie! you can do it!!!) si, sincer, abia astept spanacul de maine :))

Lasă un răspuns

