Luni… ce zi de… vorba cantecului

da, luni. iarasi luni… la titlu eram cu gandul la cantecul lui Chilian, dar mi-am dat seama ca continuarea lui, nu e si a mea… o zi fada. ma simt abatuta, fara tinta, si parca nici de dieta nu-mi mai pasa. nu e cea mai deprimanta zi a existentei mele, dar nici foarte departe nu sunt. am sentimentul ca as tot merge, m-as tot duce, departe, lasand in urma tot. de-ar fi atat de simplu…

a fost un week-end plictisitor si poate ca nu a fost o idee asa de buna de a nu lucra sambata si duminica. 2 zile in plus sa ma plictisesc. am ajuns sa prefer goana acasa, sa ma odihnesc, intre 2 ture prea stramte. au fost 2 zile de dezmat, in ceea ce privste mancarea – adica sambata seara am mancat 3 felii de bruschetti cu mozarella (bad! bad girl!) si mai tarziu, la concertul lui Iris din Parcul Izvor, cateva guri de kurtos colac. duminica, a fost un amalgam de chestii si am poftit la ceva cu multa multa cacao – deh! nefericirea din mine. astfel incat am mancat un Dots, biscuitit cu cacao, lapte cu cacao si… ciocalata amaruie (de la Kandia, 75% cacao). a avut vreun efect? I have no ideea…

ce am mancat azi? niste telemea (mai putin de 100 g), 2 rosii, 2 oua fierte si niste spanac, ramas in frigider de la ultima masa cu spanac. e 17.00 trecute si mai am vreo 3 mere la mine, care sper sa ma tine pana ajung acasa, pe la 23.00… in rest, ceai negru si tutun, de voie…

pe curand

Lasă un răspuns

