Ziua 5”

joi, 13… pentru ca stiam ca joia e o zi in care pot sa imi iau diploma, am trecut pe la scoala sa o iau diploma unui curs absolvit in primavara… asta ca mare realizare pe azi… ca in rest, am mancat si am pazit masina sa spele niste rufe, atat am mesterit…

acum, la munca, si daca ar fi sa recapitulez ce am mancat azi. MD – 2 morcovi rasi si un rest de morcov ras ci branzica de vaci, degresata, ramas de aseara. parea un amestec fad de tot si am pus putin ulei de masline, sare si otet, ca sa iasa un fel de salata. la pranz, am facut codul in tigaie, fiert si apoi l-am lasat sa scada si am pus putin unt si sare. l-am mancat cu 2 rosii :D si a fost foarte bun, asa. pentru cina am luat la mine amestec pentru o salata (varza alba si varza de China) si un baton de 300 g de sunca de pui de la Campofrio, caci nu aveam carne de vita in casa, sa-mi pregatesc cina conform DD… imi pare rau ca am uitat sa iau 2 mere la mine, sa-mi incropesc o gustare :( eventual, daca ajung acasa la 23.00 si simt ca nu rezist, voi manca si mere…

chiar daca am facut tot felul de schimbari si modificari, cantarul nu-mi arata cresteri. tot la 97 kg sunt si daca ma cumintesc, sunt sigura ca o sa scad iarasi…

cam atat am avut de spus pe azi

pe curand


Lasă un răspuns

