Back…

am lipsit ceva vreme, mao concret vreo 11 zile in care am si mancat aiurea, dar nu am depasit 101 kg, ceea ce mi se pare chiar noroc :)

dar m-am intors din nou, spasita, la DD, pe care am inceput-o ieri, cu mici amendamente, si iata-ma in a doua zi, in care am ajuns sa cred ca DD ar fi putea fi ceva obisnuit de-acum… cantarul tind iar spre 99 si sper sa nu mai urce, ca ma bat :D

schimbarile facute au fost: cafeau am inlocuit-o cu ceai negru si peste zi, tot mai beau ceaiuri (sunatoare, tei, negru), salata a devenit salata de varza, carnea a ramas tot de vita…

si am o lene…

pe curand

Lasă un răspuns

