My „Me Decade”

daca anii ’70 au fost definiti, in unele contexte, The Me Decade, eu de ce sa nu am si timpul meu dedicat preopriei imaginii :) daca la mijlocul lunii m-am apucat de dieta, azi, ca mod de a ma auto-recompensa, m-am tuns. nici nu mai tin minte de cand nu am mai fost la un coafor si, de data aceasta, am apelat la un salon de pe langa casa. nu sunt 100% multumita, dar… probabil ca se putea si mai rau :D

dar sa revenim la oile noastre…

ce am mancat ieri? la micul dejun o cana de ceai negru cu o felie de paine prajita; la pranz o omleta din 3 oua mici si putina telemea, asezonata cu o salata de varza, in care am tocat o legatura de patrunjel, plus 2 bucati de peste marinat. ca gustare, am avut cam 200 de grame de seminte crude de floarea soarelui, iar la cina 2 bucatele de pui cu gogosari in otet (despre care nu bag mana in foc ca nu au avut strop de zahar :( ). am incercat sa fie o zi Monti, dar nu stiu in ce masura mi-a si reusit…

astazi, micul dejun: ceai negru cu o felie de paine prajita. o prima gustare pe la 11,00 – 2 mere si :D 40g ciocolata amaruie – poftesc de cam o saptamana la ciocolata; pranzul:cam 200g telemea cu 4 rosii, si la cina, am graul pus la incoltit acum 2 seri. imi propun sa il mananc pe la 18,30 si sunt curioasa daca imi tine de foame. in caz de urgenta, am mere.

ma simt relativ ok si ma gandesc serios sa reincep daneza. cantarul tot in jur de 99-100 oscileaza, dar vreau satisfactia de saptamana trecuta, cand tot o lua acul la stanga. stiu ca nu e poate cea mai chibzuita decizie si ca ar trebui sa fiu in masura sa decid constient si singura ce ar fi mai bine pentru mine sa mananc. cert e ca nu am mai mancat in ultimile 2 saptamani nu am mancat prajit, nu am mancat porc, nu am baut sucuri, nu am mancat dulciuri (cu exceptia bucatii de prajiturica de duminica si ciocolata de azi). continutul in E-uri a scazut si cred ca in ziua de astazi e destul de dificil sa te feresti complet de ele. cafea nu am mai baut de 2 zile si nu as putea sa ii simt lipsa si doar faptul ca imi pot aminti ce am mancat, mi se pare o realizare. inainte, era un asa vacarm, ca nu as fi reusit sa insir toate alimentele din ziua de dinainte… suplimentele pe care le iau: Cetebe, Selenzin ACE si un complex de multivitamine.

cam asta amavut de spus azi :)

pe curand

Lasă un răspuns

