Ganduri de pacatos…

am chiulit 2 zile, partial motivat, iar in ceea ce priveste Dieta Daneza, m-am innecat ca… tiganul la mal. adica am fost in cea mai mare parte, cuminte, pana duminica dimineata (ziua a 12-a, penultima :( ), apoi a inceput desfraul…

mai intai, duminca la amiaza, fiind in calatorie pana la Vidraru, acolo la o cabana, am mancat o omleta si o salata de varza. am zis ca daca nu mai pot tine de DD, macar sa fie ceva conform teoriei lui Monti, si fara glucide, daca se poate. insa pacatul cel mare, urmasa vina… in Curtea de Arges, am luat 2 lingurite dintr-o prajitura, la cofetarie si am baut o cafea, fara zahar. motivatia: nu am vrut sa stric o zi asa de romantica si nici nu am vrut sa fiu un copilot adormit, care sa ii caste soferului in nas, la intoarcere, mai ales ca, fiind duminica seara, se anunta un A1 aglomerat, inspre Bucuresti.

la cina… am dat o mana de ajutor la degustarea cascavalului afumat cumparat de la Vidraru si l-am facut sa nu se simta singur in stomac, oferindu-i compania a 6 chiftele turcesti (pe numarate, zau!) si cateva guri din 2 sosuri condimentate… nu pot oferi, insa, si detalii despre nume sau alte chestii mai concrete., mai intai pentru ca nu le stiu, iar daca le-as sti… mi-as face singura pofta :D

acum, ziua de luni, care trebuia sa fie ultima, a avut un mic dejun din: ceai negru, cascaval, resturi din sosurile ramase de cu seara si putina paine… :( luni chiar a fost dezmat. la amiaza am facut un fresh de citrice, iar catre seara, o salata de varza, niste bucati de peste marinat, niste resturi de fructe de mare cu sos si o portocala… acum nu imi ramane decat sa ma adun si sa incerc sa-mi spal pacatele.  daca luni de dimineata am indraznit sa ma cantaresc si aveam tot 100, de atunci nu am mai facut-o si nici nu am cum sa modific tickerul…
 

azi, marti, am fost insa cuminte, am luat o cafea cu un cub de zahar la micul dejun, la pranz: rosii cu cas proaspat, la cina, tot rosii cu cas si cateva bucati de carne de vita.

ce va fi maine… greu de zis, incerc sa mananc tot ceva conform teoriei lui Monti, sa exclud pe cat posibil glucidele si intentionez sa mananc grau incoltit, cam o saptmana, insa nu stiu cate zile ii ia ca sa incolteasca – am intelesc ca spre iarna are nevoie de mai multe zile. am cumparat azi de la Plafar – 7 RON, 500 g.

am inceput sa mai adaug 2 suplimente, la pastilele de Cetebe pe care le luam deja, adica, 2 pastile de Spirulina si Selenzin ACE. si mult mult ceai –  acum, ceai negru, reteta Earl Grey (- are un gust special, datorita continutului de ulei de bergamota, un citric), cu care vreau sa vad daca pot sa inlocuiesc cafeaua mea, cea de toate zilele.

acestea fiind spuse, caita, spun din nou

pe curand

Lasă un răspuns

