Tarziu in noapte… sau inainte de ziua a 11-a

tura de noapte, adica liniste si pace, si timp pentru meditatie, documentare… mai ales ca Internetul e o sursa vasta. dupa cum am mai spus, sunt putin ingrijorata ce voi face dupa cele 13 zile, adica, incepand de marti.

variante dintre care sa aleg sunt: una rationala, e regimul Motignac, sau… o alta, regimul disociat pe zile. nebunie ar fi sa ma bag intr-o alta dieta, mai putin drastica decat DD sau, fara teama, sa merg pe propria judecata si sa imi fac singura mesele, mai reduse cantitativ, decat inainte sa incep… eventual ma inspir din DD si gata!

ca sa invat din experienta altora, I’ve googled :D Dieta Daneza, sa vad ce se mai poate gasi online. de la comentarii pertinente: Nu puteti consuma alcool, guma de mestecat (ambele pot contine zahar si va pot afecta efectele asupra metabolismului). – pe bune, si acum am un pachet de gume sigilat pe noptiera, una nu am luat! – pana la aberatii. un sir mare si interesant de comentarii am gasit aici, iar unul chiar mi-a captat atentia:

Dieta este buna, si eu am slabit 6 kg – dar trebuie tinuta doar cele 13 zile, nu se repeta mai repede de 6 luni si bineinteles iti schimbi modul de a minca, pentru ca altfel se depune din nou ce ai pierdut in timpul dietei. Dupa ce am terminat, am adoptat 4-5 mese pe zi ( de la una, maxim doua inainte – o prostie), din 4 in patru ore – neparat mic dejun, o gustare mica (fruct) pina la prinz, prinz din piept de pui sau vita la gratar cu salata de cruditati, o gustare usoara dupa-masa si cina, peste, sunca, iaurt sau pur si simplu salate. Surpriza mea este ca am continuat sa slabesc mincind (putin, sau moderat) de 4 ori pe zi fata de perioada in care mincam o singura data. Ceea ce am observat este ca a scazut procentul de grasime din organism (am cintar din acela „destept” care masoara indicele de masa corporala). Succes, se poate!

Sursa

initial, am crezut ca imi va fi greu sa duc pana la capt dieta, dar acum imi dau seama ca dificultatile abia incep – cum sa fac sa mentin diferenta de la greutatea initiala, si eventual, sa progresez. chestii faine de citit mai sunt aici si aici :)) mai am 3 zile in care sa decid ceva…

in alta ordine de idei, maine dimineata ajung acasa si cred ca o sa mananc o felie de paine prajita. sar peste cafeaua cu zahar, pentru ca voi dormi, pana pe la vreo 14.00 – cam asta mi-e ora de somn dupa o tura de noapte. la pranz am mult visatul fresh de portocale (cred ca „sacrific” 2 portocale si un grapefruit) si un iaurt, pe care inca nu il am in frigider… o sa ies la Supermarket sa cumpar. seara, o cina chiar deosebita – cum??? nu friptura de vita? :)) – 1 ou fiert tare, 1 morcov si o cutie de branza de vaci. suna bine!!! :D

acestea fiind zise :)

pe curand


Lasă un răspuns

