Ziua a 10-a

azi m-am trezit convinsa ca la amiaza am fresh-ul de portocale :( dar e abia maine si ma simt tare dezamagita. am mai spus, daca e sa simt lipsa a ceva, e vorba de fructe. acum simt ca as putea tine continuu dieta asta, numai sa pot manca un fruct in fiecare seara: un mar, o portocala, un grapefruit…

in fine, micul dejun, cafeaua cu un cub de zahar si o felie de paine prajita, la pranz am 2 oua fierte, o felie de sunca si salata verde si cred ca voi face la fel ca saptamana trecuta, adica sa incropesc o salata din toate astea, iar la cina, telina uitata pe foc saptamana trecuta, pe care nu am mai apucat sa o mananc (pentru ca am fost la intalnire ;) ), plus o rosie si un fruct yummmie!!!

adevarul e ca am ajuns sa visez noaptea ca mananc lucruri pe care nu am voie sa le mananc si ma simt foarte necajita pe mine, ca nu m-am abtinut sa nu fac respectiva abatere. dar ma trezesc si ma bucur ca fost doar un vis. in rest, sunt mai mereu cu cana de ceai dupa mine. azi, spre exemplu am amestecat mai multe pliculete: menta, tei, musetel, sunatoare. incerc sa nu atasez o aroma anume cu dieta, din teama de a nu capata repulsie fata de ea.

in rest, azi mi-am propus sa mai mesteresc la niste haine. multa bucurie azi-noapte: nu aveam somn si m-am pus pe aranjat hainele din dulap. normal, ca m-am pus pe probat haine pe care nu le mai purtasem de multa vreme, si mare mi-a fost bucuria sa aflu ca am… haine noi :) chiar sunt intr-un punct in care sunt foarte increzatoare pe ambitia mea de a merge pana la capt cu dieta, si mai ales, pana la capat cu ce mi-am propus.

pauza, ca a facuta pisica nistea treaba :))

back… ce as mai avea de zis? inca nu m-am tinut de cuvant cu masuratorile si pozele :( dar am gasit niste date din 4 aprilie, cand m-am masurat. cred ca incercasem din nou sa tin DD :))

aseara, in drum spre casa am recapitulat in minte cam cate tentative am mai avut si cred ca au fost cel putin 4, dar asta e de departe cea mai corecta si cea mai departe dusa tentativa. probabil ca si relativa liniste psihica, si rezultatele obtinute m-au incurat clipa de clipa. nu a fost de neglijat sprjinul si staruintele celor dragi, Sim si Nico, care au stiut pe ce butoane sa apese, ca sa nu renunt.

cred ca ajunge, pe azi :)

pe curand


Lasă un răspuns

