Ziua a 9-a

la birou din nou, am inceput munca la 15.00 si tot in jur de aceas ora am luat si pranzul – vreo 4 felii de sunca de pui (130g) si iaurt degresat (330ml). ma simt ok si cred ca m-am indragostit de un ceai de zmeura, gasit prin dulap pe aici. la cina, e etena friptura de vita, plus salata verde. deja nu mai pot manca o salata intreaga. pe la jumatate mi se ia cheful si renunt. e de-a dreptul straniu cat de mult s-a redus cantitatea de alimente care ma face sa ma simt satula. uneori mamanc pentru ca stiu ca trebuie sa nu sar vreo masa, dar nu ca imi e in mod special foame. ma gandeam ca dupa DD, o sa fiu in stare, in loc de cina, sa supravietuiesc cu 2 pastile de Spirulina :D

nu sunt in cele mai bune toane astazi si nu am chef sa scriu mai mult

pe curand


Lasă un răspuns

