Ziua a 8-a

si aproape mai trecu o zi. micul dejun: o ceasca de cafea cu un cub de zahar. pranzul – urmeaza a fi devorat acum: spanac, 2 oua fierte bine si o rosie. e deja 15.30 si am rezistat atatea ore cu cafeaua, fara sa simt foame. deja e din ce in ce mai slaba senzatia de foame. si gandul la spanac (pe care l-am uitat pe foc, si pe asta :)) ), e un motiv in plus sa nu-mi mai fie foame…

poate ca o parte din linistea si starea de joy pe care o am, se datoreaza cumparaturilor… ca sa imi treaca off-ul dupa geanta pe care am vazut-o ieri in Cora (daca va fi acolo si dupa data de 10, cand e zi de salariu, mi-o iau, pe bune! – desi nu am crezut ca voi ajunge sa am fixuri cu posete :)) ). azi am cheltuit aproape dublu de cat era geanta pe cadouri pentru mine. desi dieta merge ok, sunt suparata si gata gata sa plang in orice clipa (amorul, bata-l vina!!!) si imi fac capriciile care se pot cumpara. vreau sa imi mesteresc la masina de cusut o fusta si un sarafan si sper sa-mi iasa asa cum fantezez eu acum la ele…8->

de la un Plafar, mi-am luat suplimente de seleniu si zinc si o cutie de Spirulina. fac ordine in ce mai am pe acasa si vreau sa iau si ceva pe langa ce mananc. mai am acasa, L-carnitina pe care o voi lua cand ma apuc si de sport si ceva cu magneziu si Omega-3 parca. plus pastilele de Cetebe, din care iau deja de vreo saptamana.

am luat si cina cu mine (friptura de vita cu salata verde), la birou si intentionez sa mananc pe la 21.00 si sper sa nu fie criminal de plictisitoare tura asta, ca as innebuni pe aici

pe curand


Lasă un răspuns

