Day 7th…

ora 18.00 si nu am mancat nimic azi. am baut de vreo 2 ori apa, am luat un Cetebe si nu am pregatit nici ceaiul pe care trebuia sa il beau la micul dejun. am dormit pana pe la 14.30 si pe la 16.00 am plecat in Cora si mi-am luat ce mai imi trebuie pentru zilele urmatoare. cum ma simt? dupa ce mi-a fost dat sa vad atatea bunatati, plus… aromele din aer, nu imi e foame. am pofta de ceva fresh, mai ales de fructe, dar in rest e totul ok. m-am mai apropiat putin de 100, dupa cum se vede in Ticker…

imi pare rau ca nu m-am masurat in prima zi si sper sa fac asta cat mai curand, plus un rand de poze.

acum am deja pe foc carnita de vita pentru cina si urmeaza sa vina si Lil’Sis acasa sa imi pot si eu planifica ce voi face maine. ma simt bine, fizic. emotional, mai am putin de lucru…

pe curand


Lasă un răspuns

