Day 6… or the day before the 7th..

la munca… si se anunta o zi tare lunga. nimic nu e mai urat ca o zi de munca in care nu e activitate si timpul se dilata, multa plictiseala si stres. imi plac zilele cand nici nu-mi dau seama cum trece timpul…

am reusit sa imi fac aseara pachet cu tot ce trebuie pe azi si, avand liber maine, am timp sa cumpar cele necesare pentru zilele ce urmeaza. mai am inca 7 zile, fara acea de azi si, simt eu, ca am fost relativ cuminte :D

e amiaza, dar intarzii pranzul cu vreo ora si ceva, ca sa pot face la fel si cu cina. am reusit sa adun tot ce trebuie si sper sa trec si de ziua de azi cu bine. aseara am gasit o pereche de pantaloni pe care imi doresc mult sa ii imbrac. sper sa am ocazia sa sarbatoresc, cat mai curand ca ii pot purta. si sa vad acul cantarului sub 100 e principalul target, pentru viitorul apropiat si m-as simti extrem de mandra de mine daca asta se va petrece cat mai curand. intentionez, dupa DD sa ma apuc de alergat, de 3-4 ori pe saptamana.

inca tagaduiesc in legatura cu ce voi face dupa cele 13 zile de dieta, pe ce drum apuc, sa nu ma reintorc la +105… deocamdata atat, pentru astazi

pe curand


Lasă un răspuns

