Seara celei de-a cincea zile…

Duminica, ziua 5: pentru ca aveam ceva restante la somn de vineri si sambata noapte, azi am adormit de pe la 17.00 pana pe la 20.00. m-am trezit putin nesigura… sa ma trezesc, sa mai dorm pana dimineata? am zis ca mai intelept ar fi sa ma trezesc si sa imi pregatesc masa pentru a doua zi (un elemenet important in orice dieta, cred), ca sa nu intru maine in criza de timp si sa raman nemancata sau sa sar vreo masa, cum am facut in seara asta… pentru ca nu aveam friptura de vita facuta, am mancat doar o salata verde maaaare si atat.

maine o zi relativ ok, un fel de „linistea de dinaintea furtunii”, pentru ca ziua a 7-a nu are… pranz :( dar totusi… deja simt ca si starile de foame, sunt altfel, in sensul ca nu mai imi starea aia de nervozitate de la inceputul dietei. cred ca primele 2 zile sunt cele mai grele.

maine lucrez de la 7 dimineata pana seara la 22.00 (tura dubla) si sper sa ma solicite munca suficient de mult incat sa imi ia gandul de la mancare si ma gandesc sa iau niste plicuri cu sunatoare, sa imi fac 2-3 ceaiuri de care sa trag peste zi…

cu aceste ganduri spuse, pe curand :)


Lasă un răspuns

